The High Off Life Interview
“Being around my family gives me another high now,” Future says to Zane Lowe over FaceTime from Atlanta. “So I'm just high off life, I don't even take nothing.” Just ahead of the release of his High Off Life album, the endlessly prolific MC tells Zane what he’s been reflecting on since SAVE ME, why he needed DJ ESCO back in the fold, and who he considers his allies in the rap game.