The Hit List
Ever wish you had the chance to get back at the boss who undermined you...the spouse who cheated on you...or the friend who deceived you? One night, a down-on-his-luck businessman, Allan Campbell (Cole Hauser), meets a mysterious stranger, Jonas Arbor (Cuba Gooding Jr.), who claims to be a professional hit man. Jonas offers to take out five targets, free of charge. Thinking it's a bad joke, Allan jots down his own private hit list. The next day, the people he named start turning up dead, and all the evidence points to Allan. Hunted by the police and haunted by guilt, Allan races against time to stop the murders he set in motion. In this world, vengeance always has a price.