The House
After Scott (Will Ferrell) and Kate (Amy Poehler) Johansen lose their daughter Alex’s college fund, they become desperate to earn it back so she can pursue her dream of attending a university. With the help of their neighbor Frank (Jason Mantzoukas), they decide to start an illegal casino in the basement of his house.