The Human Contract
Corporate player Julian Wright is a charming and mega-successful businessman (Jason Clarke) who hides a secret from the rest of the world which tears him apart every day. While he stands on the verge of the deal of his career, his life crosses paths with a woman (Paz Vega) who will turn his life upside down triggering emotions Julian never knew he had. As he pursues her in a dangerous game of seduction, he is forced to confront his past. Ultimately Julian must face the dark family secrets that continue to haunt him and his trouble sister (Jada Pinkett-Smith).