The Internecine Project
Prof. Robert Elliot, a former secret agent given the job opportunity of a lifetime: advisor to the President of the United States. However, he has some skeletons in his closet that need eliminating, namely the four people aware of his shady past. Elliot hatches a diabolical plot to get rid of his targets in one night, with no ties leading back to him...