The Log of the Rivalry! The Straw Hats vs. Cipher Pol
Robin and Franky look back on the history of Lucci, Kaku, and the rest of the Cipher Pol agents who forced their way into Egghead. They talk about how the rivalry between the Straw Hats and those Cipher Pol agents evolved since they met in Water Seven.