The Mel Lewis Orchestra live at Estival Lugano
Since 1977, Estival is a summer jazz festival in Switzerland, Lugano. Estival offers a thrilling and particularly surprising line-up that explores the rich world of contemporary music whilst promoting the understanding of different cultures, tolerance, and co-existence. The Mel Lewis Orchestra was arguably the most influential big band since the swing era. They were an unusual band, creating ne...