Visions of Music: The Arabian Connection
The fascinating documentary Visions of Music - The Arabian Connection is mainly narrated by Rabih Abou-Khalil, who puts in context the history of music and culture of the Arab world and describes a growing interest for Europe detected in Arab sounds.