The Perfect Student
Nicole Johnson is a well-respected criminology professor who defends her star student from charges that she brutally murdered her roommate. But soon after Professor Johnson wins her student's release, doubts begin to emerge about the crime, and Professor Johnson finds herself in danger. The evidence is irrefutable, and incredible.