The Second Jungle Book: Mowgli and Baloo
Based on the works of Rudyard Kipling, The Second Jungle Book tells the story of Mowgli, a young boy abandoned in the wilds of India. Raised by a panther, an elephant and a bear, Mowgli must learn civilization's ways when his long-lost uncle and a circus scout from Barnum and Bailey come looking for him.