The Seventh Sign
Time is running out. Revelation is at hand--rivers are running red with blood, a desert is found shrouded in ice and the moon has turned crimson. Six signs of the Apocalypse have come to pass. Now only one woman can stop The Seventh Sign in this taut suspense thriller. Demi Moore (About Last Night, St. Elmo's Fire) stars as Abby Quinn, a young woman who discovers that she and her unborn child play a terrifying part in the chain of events destined to end the world. Already troubled with a difficult pregnancy, Abby grows more distraught when she and her husband (Michael Biehn, Aliens) rent their studio apartment to David, a mysterious drifter (Jurgen Prochnow, Das Boot). Now submerged in violent metaphysical experiences, Abby realizes that David is carrying out the mystical prophecies of Judgement Day and that she has been chosen as the instrument of The Seventh Sign. But can one woman alone stand between the wrath of God and the future of mankind? In the tradition of The Omen, The Seventh Sign takes you on an ominous, unforgettable odyssey to the edge of life and death.