The Sex Monster
In a hilarious look at marriage and sexuality in the 90s, a happily married man persuades his loving wife to help him live out the ultimate male fantasy. Marty (Mike Binder) and Laura Barnes (Mariel Hemingway) have a wonderful life-- the house, the yard, the cars, and a successful construction business. Life is good. But Marty wants to try something different-- shake up the marriage and add a little spice to their sex life. Reluctantly, Laura agrees and what do you know... she loves it!