The Shed
Stan and his best friend Dommer have put up with bullies their entire lives. All of that changes when Stan discovers he has a murderous vampire living in his shed. Seeing the bloodshed and destruction the monster is capable of, Stan knows he has to find a way to destroy it. But Dommer has a much more sinister plan in mind.