The Summit
The president of Argentina, Hernán Blanco, is facing a very important decision. He is participating in a meeting between different state leaders, which takes place in La Cordillera. From there, in the middle of the Summit of Latin American presidents, he will have to be able to solve a very complicated personal matter that can affect both his private and public life.