The Sweat Solution
The film will explore the inception of the original formula set against the 1965-1966/7 seasons of the University of Florida Gator football team. In time for the 50th anniversary of its creation, we'll hear from many of those who were involved in testing the original formula, including Dr. Cade's wife, co-inventor Dana Shires, players Steve Spurrier, Larry Smith, Jim Yarbrough, Coach Ray Graves and others.