The Tasting
Hortense has a big heart and no one to share it with except her cat, her embittered mom, and a group of homeless people for whom she prepares a gourmet dinner at the local church every week. While buying a nice bottle of wine, Hortense meets Jacques, a fifty-something, grumpy local cellar man. Eager to see him again, she attends a chaotic wine tasting in Jacques' shop.