The Teacher
Teacher in the most prestigious highschool in the country, François enjoys the life he's always known, in the intellectual and bourgeois society of Paris. Trapped in a situation where he's forced to accept a job in a school of a tough underprivileged suburb, he finds himself confronted to his own limits and to the upheaval of his values and certainties.