The Unheard
After undergoing an experimental procedure to restore her damaged hearing, 20-year-old Chloe Grayden begins to suffer from auditory hallucinations seemingly related to the mysterious disappearance of her mother. WARNING: This film contains extended sequences of flashing lights that may impact people with photosensitive epilepsy.