The Visitor
Cibrâil is a young Turkish policeman living with his girlfriend in Berlin. He has integrated seamlessly into local culture. When his girlfriend's male cousin arrives from Rome, Cibrâil is instantly drawn to the charming visitor. The restless feelings he has suppressed for years begin to bubble to the surface, setting off a chain of events that will turn everyone's lives upside down.