THERE’S SOMETHING ABOUT MARIO
Mario is a 30 years old man and he decides to visit your family. His father is from a traditional family and Mario will tell him that he’s working as a writer and living with his boyfriend, Fernando. A lot of surprises change Mario’s plans and he falls in love with Ana, a consultant hired by Mario’s brother, Vicente, to help to improve family’s beer factory.