Thomas vs. Thomas
Thomas is an ambiguous quantum physicist who is about to have the breakthrough of the century at work. But he is also a part time parent for his son Aleksander, who most of all longs for more time with his father. As Thomas closes in on the all-consuming goal of proving the existence of the multiverse, versions of him from other realities force him to consider his life choices, exposing the mystery of his own existence; how to be a present father for his son.