Three Cohens
They are three siblings, born in Israel, passed through New York, each leading brilliant careers. The youngest, Avishai, has established himself as one of the most original trumpet players of the moment, author of highly acclaimed albums on the ECM label. The second youngest, Anat, saxophonist and clarinetist, in love with Brazilian music and Benny Goodman, is one of the great "jazzwomen" of to...