Three Dates to Forever Three Dates to Forever
Maddie McKenzie is a hard-working presenter whose drive and talent has made her a popular radio host. John Reed is a carefree tech entrepreneur who's more interested in hosting parties. The two couldn't be more different...but when John's new dating app pairs them together live on Maddie's show, sparks start to fly and love is about to go on the air!