To Kill The Dragon
The nightmarish tale of two siblings cruelly separated as kids. The youngest, Elena, is confined to the world of darkness, where she leads a miserable life. While the eldest, Facundo, remains in paradise, where he lives a peaceful life as a doctor with his wife and two daughters. 25 years later, the two are reunited to face the family tragedy that separated them.