Tom Hanks: The Nomad
From humble beginnings to an aspiring thespian to acting as some of the world's most iconic and notable characters. He has picked up a reputation as 'America's Nice Guy,'' The Everyman' and a nomad of the arts. But we all know him... as Tom Hanks.