Tomorrow Before After
In a post-apocalyptic world, a woman desperately searches for other survivors, only to find utter destruction, desolation and no other living entities.In a little old cabin in the middle of a forest next to a river, the woman hides from the unknowns of this eerie and destroyed world. After months of looking for other survivors, the woman is faced with the possibility that she could be the last human on earth. Soon after, to her absolute surprise, it becomes evident that she is pregnant. Questioning how this could be possible, she begins to lose grip of reality. After coming to terms with her pregnancy, she encounters an abandoned dog; initially skittish, it runs away but little by little they develop a formidable friendship. Together they will embark on a search for other survivors, however, along the way they will face challenges that will question her very existence.