Keep Breathing
After her private plane crashes in the Canadian wilderness, lone survivor Liv must battle both an unforgiving wilderness and past personal traumas to stay alive.
Arrivals
Desperate to reach Inuvik after her flight is canceled, New York lawyer Liv Rivera hitches a ride on a small private plane. Then, disaster strikes.
In the wilderness, Liv scrambles to secure food, fire, water and shelter. Flashbacks reveal Liv's painful past and the reason for her journey.
Childhood memories help - and hinder - a resourceful Liv as she hikes through the woods in search of the light she saw the night before.
Slipping in and out of consciousness, a trapped Liv must decide whether to continue fighting for survival - or just let go.
After a giant leap, Liv faces a series of daunting challenges but finds hope and clarity when visions of her loved ones appear.