Tomorrowland
Dreamers Wanted… Disney invites you to an incredible world of epic imagination where anything is possible. Buckle your seatbelt as the director of The Incredibles takes your family on an action-packed thrill ride! Join former boy-genius Frank (George Clooney), optimistic, science-minded teen Casey (Britt Robertson), mysterious Athena (Raffey Cassidy) and the brilliant David Nix (Hugh Laurie) in a world of pure Disney imagination and adventure. Tomorrowland transports you on an inspiring and magical journey of wonder and adventure to a place where if you can dream it, you can do it.