Torn
The sequel to Jennifer Armentrout's 'Wicked': Everything Ivy Morgan thought she knew is a lie. After being betrayed and then nearly killed by the Prince of the Fae, she's left with an earth-shattering secret. And as the Prince closes in, intent on opening the gates to the Otherworld, Ivy must choose who she can trust. Or it's not only her heart that will be torn apart, but civilization itself.