Tough Guys
Screen giants Burt Lancaster and Kirk Douglas star in this upbeat, action-packed comedy adventure. Set free after 30 years in prison, train robbers Harry Doyle (Lancaster) and Archie Long (Douglas) discover that they have a lot of catching up to do as they face the high-tech, new-wave, whirlwind lifestyle of the 1980's. And with a stubborn cop (Charles Durning) and myopic hit man (Eli Wallach) hot on their trail, Harry and Archie find the straight life a little too tough to handle. That's when these two old pros start doing what they do best...making plans for their boldest, most explosive train heist ever!