A resurrected Unicron has taken over the now-lifeless body of Megatron to seek vengeance on the Autobots and ultimately, the destruction of Cybertron. This formidable enemy forces an unlikely alliance between the Autobots, Decepticons, Predaking and two new Predacons, who come together in an epic battle to help protect their newly restored planet!