Trapped
On an expedition into unexplored wolf territory, two zoology students intrude into a secret world. In the midst of unrelenting wilderness and hours from civilization, they encounter a strange young woman. The two men are drawn into her enchanted reality... And their friendship is put to the ultimate test.