Trial & Air
In 2006, Storm Show defies norms with their sixth film, capturing Jackson Hole's epic snowfall. Premier skiers soar through the Teton Range, showcasing innovative sky-high footage-tandem paragliding a decade before drones. Witness Matt Combs' daring 300-ft ski-BASE jump, narrowly escaping an avalanche. Cold Smoke Awards 2006 winner.