Trilogy: New Wave
Three elite surfers travel to eight remote destinations searching for pristine waves and an escape from the stress of competition. Trilogy: New Wave is a documentary that follows Ethan Ewing, Griffin Colapinto, and Seth Moniz as they balance their careers with a desire to rediscover the joy of surfing, free from contest scores. Trilogy: New Wave charts a fresh take on surfing's present.