U.K. Subs - The Last Will And Testament Of U.K. Subs
The U.K. SUBS - Charlie Harper, Alvin Gibbs, Steve Staughan and Stefan Haublein - deliver a blistering 70 minute live set of their best known classics in front of their rabid and loyal fans at the 100 Club in London, England in the fall of 2023.