ULTRAMAN ORB THE MOVIE: LET ME BORROW THE POWER OF BONDS!
A mysterious item is delivered to paranormal investigators SSP. SSP members Naomi, Jetta and Shin determine that it is a transformation device that housed Ultraman X both during and after his merging with Xio agent Daichi Oozora. Gai Kurenai returns from his wanderings to search for X. Murnau has allied with Ultraman Orb's archenemy Jugglus Juggler to use the Dark Ring she now possesses.