Last Shoot Out
When newlywed Jocelyn learns that her husband, Jody, had her father shot, she flees in fear. While making her escape, she encounters gunman Billy Tyson, who safeguards her at a remote outpost as he staves off Jody's attempts to reclaim his bride.