Idle Hands
The devil will find work for idle hands to do...but what happens when he chooses the laziest teen slacker in the world to do his dirty work? Anton Tobias (Devon Sawa, Wild America) is a channel-surfing, junk-food munching, couch potato burn-out who can't control the murderous impulses of his recently possessed hand. With the help of his zombiefied buddies, Mick (Seth Green, Austin Powers: The Spy Who Shagged Me) and Pnub (Elden Henson, The Mighty), Anton's got to stop the rampaging devil appendage before it takes total control of his life and ruins any chance he has with class hottie Molly (Jessica Alba, Never Been Kissed). Vivica A. Fox (Independence Day) and Jack Noseworthy (The Brady Bunch Movie) co-star in this wickedly funny horror comedy.