My Bloody Valentine
On Valentine's Day, someone always loses their heart. Twenty years ago, this small town lost more than that. When supervisors abandoned their posts to attend the town's annual holiday dance, a tragedy claimed the lives of five miners. The sole survivor, Harry Warden, was institutionalized, but returned for a vengeful massacre on the disaster's first anniversary. Nineteen years later, the town is gearing up for another Valentine's Day party. Teen sweethearts T.J. and Sarah, along with their friend Axel, are among the excited partygoers. But when a box of candy containing an eerie warning and blood-soaked heart arrive, the townsfolk realize that romance is as good as dead. And so are they...