The Exorcism of Emily Rose
A thrilling, horror film based on a true story about a single lawyer (Laura Linney), who takes on the church and the state, when she fights for the life of a priest (Tom Wilkinson), who has performed a deadly exorcism on a young woman. Linney must battle the cocky state lawyer (Campbell Scott) as well as her own demons, as she realizes that her career so far has not led her to fulfillment.