Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody
This triumphant celebration of the incomparable Whitney Houston is the untold story of the complex and multifaceted woman behind The Voice. From New Jersey choir girl to one of the best-selling and most awarded recording artists of all time, follow the inspirational, poignant—and so emotional—journey through Houston's trailblazing life and career, with show-stopping performances and a soundtrack of the icon's most beloved hits as you've never heard them before.