The Banana Splits Movie
A boy and his family go to a taping of The Banana Splits show, unaware that the animatronic rock band has just learned that their show is about to be cancelled – and they don’t plan to let that happen. As the body count rises, Harley, his mom, and their new pals must escape the Splits or else remain their audience… forever.