R.A.D.A.R.: The Adventures of the Bionic Dog
In this hilarious family adventure starring Dean Cain ("Lois & Clark"), Gabe and Kylie hunt for lost pirate treasure, hoping to bring tourists to their sleepy Florida town—and save Gabe’s mom’s diner. As they find a precious sapphire, they’re helped by R.A.D.A.R., a clever dog who’s actually a robot! But the mad scientist who invented the treasure-hunting dog wants to steal him back—along with the town’s famous sapphire! Can Gabe and Kylie protect the dog, guard the jewel, and save the town?