The Atticus Institute
In the fall of 1976, a small parapsychology lab in Pennsylvania became the unwitting home to the only government-confirmed case of possession. The U.S. military assumed control of the lab under orders of national security and, soon after, implemented measures aimed at weaponizing the entity. The details of the inexplicable events that occurred are being made public after remaining classified for nearly forty years.