Reverse the Curse
Ted, a writer-turned-peanut slinger, returns to care for his Red Sox-obsessed father, Marty, whose health falters with Sox losses. Ted rallies neighborhood pals to orchestrate a winning streak, finding purpose and unexpected bonds along the way.