Promising Young Woman
From visionary director Emerald Fennell (Killing Eve) comes a delicious new take on revenge. Everyone said Cassie (Carey Mulligan) was a promising young woman...until a mysterious event abruptly derailed her future. But nothing in Cassie’s life is what it appears to be: she’s wickedly smart, tantalizingly cunning, and she’s living a secret double life by night. Now, an unexpected encounter is about to give Cassie a chance to right the wrongs of the past in this thrilling and wildly entertaining story.