Walk Hard: The Dewey Cox Story
One of the most iconic figures in rock history, Dewey Cox (John C. Reilly) had it all: the women (over 411 served), the friends (Elvis, The Beatles) and the rock 'n' roll lifestyle (a close and personal relationship with every pill and powder known to man). But most of all, he had the music that transformed a dimwitted country boy into the greatest American rock star who never lived. A wild and wicked send-up of every musical biopic ever made, WALK HARD: THE DEWEY COX STORY is gut-busting proof that when it comes to hard rocking, living and laughing, a hard man is good to find.