The Dark and the Wicked
On a secluded farm, a man is bedridden and fighting through his final breaths while his wife slowly succumbs to overwhelming grief. Siblings Louise and Michael return home to help, but it doesn’t take long for them to see that something’s wrong with mom, something more than her heavy sorrow. Gradually, they begin to suffer a darkness similar to their mother’s, marked by waking nightmares and a growing sense that an evil entity is taking over their family.