Naked Gun 33 1/3: The Final Insult
The further misadventures of bumbling Los Angeles police Lieutenant Frank Drebin (Leslie Nielsen) are chronicled in this third installment in the popular Naked Gun comedy series. This by-the-numbers entry begins with Drebin as a happily retired house-husband called back into action when an evil terrorist organization threatens Los Angeles.