John Carpenter's Vampires
In the blood-chilling tradition of Halloween and Village of the Damned comes John Carpenter's unique vision of the ultimate killing machines, VAMPIRES. "Forget everything you've ever heard about vampires," warns Jack Crow (James Woods), the leader of Team Crow, a relentless group of mercenary vampire slayers. When Master Vampire Valek (Thomas Ian Griffith) decimates Jack's entire team, Crow and the sole team survivor, Montoya (Daniel Baldwin), set out in pursuit. Breaking all the rules, Crow and Montoya take one of Valek's victims hostage. The beautiful but unlucky prostitute (Sheryl Lee) is their sole psychic link to Valek, and through her senses they will track down the leader of the undead. As Valek nears the climax of his 600-year search for the Berziers Cross, Jack and the new Team Crow do everything humanly possible to prevent him from possessing the only thing that can grant him and all vampires the omnipotent power to walk in the daylight.